Przejdź do treści
SPEKTAKL KIEDY ZNÓW BĘDĘ MAŁY
gra
Przejdź do stopki

2018 r. - Władysławowo 27.05. - 2.06.2018.

Treść

ROK 2018 - KLASY Va i Vb

27 maja -2 czerwca 2018r.

Wychowawcy: p. Joanna Moskalik, p. Robert Smolarski, p. Łukasz Kramarczyk

27.05.2018

Po przyjeździe krótki odpoczynek, a później plaża i morze. Po raz siódmy (zaczynaliśmy w 2012 r) uczniowie klas piątych naszej szkoły wyjechali na "zieloną szkołę" do Władysławowa. Zasadą jest wyjazd wszystkich uczniów nad polskie morze, by poznawać atrakcje turystyczne rejonu Zatoki Gdańskiej, uczyć się geografii, przyrody, historii i pozostałych przedmiotów oraz wypoczywać. Życzymy sobie dobrej pogody i wyśmienitych humorów.

28.05.2018.

Gdańsk i Westerplatte to cel naszej dzisiejszej wycieczki. Motława, Długi Targ, Fontanna Neptuna, Dwór Artusa, Bazylika Mariacka i rejs statkiem. Po powrocie do Władysławowa spacer plażą. Wieczorem pyszna kolacja, a po niej wspólne zabawy.

29.05.2018.

Dzisiaj byliśmy na Helu w fokarium. Po południu basen i zabawy na plaży.

30.05.2018.

Gdynia😎 Centrum Nauki Experyment, Oceanarium, statki ORP Błyskawica i Dar Pomorza. Wieczorem konkursy i wspólne zabawy⚽️🏐🎾🥅🤽‍♂️

31.05.2018.

Dzisiaj dzień rozpoczęliśmy od Mszy Świętej. Po południu spacer plażą do Rozewia i zwiedzanie latarni. Wieczorem ognisko i wspólna zabawa.

1.06.2018.

Dzisiaj ostatni dzień naszego pobytu nad morzem.☹ Od rana uczestniczyliśmy w różnych konkursach i zabawach. ⚽️⚾️🥇Po obiedzie spacer po Władysławowie - Aleja Gwiazd Sportu i port rybacki. Na koniec dnia dyskoteka🎉🎈